Ny rejseudbyder?

 

Vi har herunder samlet en række vejledninger, som gerne skulle hjælpe med at få overblik over jeres forpligtelser i forhold til Rejsegarantifonden.

 

Skulle I ikke få den nødvendige afklaring, er I altid velkomne til at kontakte fonden.

 

 

Registrering - Hvornår skal man være registreret?

I skal være registreret, hvis jeres virksomhed er etableret i Danmark og I udbyder pakkerejser eller sammensatte rejsearrangementer. Rejseudbydere etableret udenfor EU/EØS-området skal også i visse tilfælde være registreret i fonden.

 

Hvis I kun sælger flybilletter, skal I ikke være registreret i fonden.

 

For mere information download vejledning hér.

Registrering - Hvordan bliver man registreret?

For at blive registreret i fonden, skal I fremsende noget materiale vedrørende jeres virksomhed. Der er forskel på, hvad I skal fremsende, afhængigt af hvilken virksomhedsform I benytter. I denne vejledning kan I se, hvad I skal fremsende.

 

Download vejledningen hér

Anmeldelsesskema

Betaling til fonden

Budget - Hvordan laver man budgettet?

I skal i forbindelse med registreringen udarbejde et drifts-, likviditets- og balancebudget. Det er vigtigt, at I udarbejder budgettet for det første år på månedsbasis. Læs en detaljeret beskrivelse i denne vejledning.

 

Download vejledningen hér

Budgetmodel